دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1398 - 07:00
رنجبر در گفتگو با آنا:

پیوست فرهنگی باید در اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی لحاظ شود

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پیوست فرهنگی باید همواره در امور دانشگاه رعایت و جزء ملاحظات قرار بگیرد.
کد خبر : 383120

بیژن رنجبر در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره اقدامات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در دوران جدید مدیریتی گفت: مقوله فرهنگی در حوزه دانشگاه بسیار مهم و حائز اهمیت است.


وی افزود: ما اعتقاد داریم که کارکرد دانشگاه صرف آموزش نیست و باید در حوزه‌های فرهنگی نیز نقش‌آفرینی کند. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز پیش از این تأکیداتی مبنی بر همگامی آموزش و پرورش در دانشگاه داشته است.


قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور تحصیلات تکمیلی و پژوهشی بیان کرد: با توجه به اهتمام رئیس و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی، پیوست فرهنگی همواره در امور دانشگاه رعایت و جزء ملاحظات قرار گرفته است.


رنجبر تصریح کرد: براساس مصوبات جلسات هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و اهتمام ویژه معاون فرهنگی و اجتماعی، برنامه‌های مطلوب و مؤثری در دوران تحول دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده و برنامه‌های اثرگذار دیگری نیز طرح‌ریزی و ظهور خواهد کرد.


 وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و دوره‌ها و اقدامات فرهنگی و پرورشی دانشجویان فقط وظیفه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نبوده و بلکه وظیفه همه معاونت‌ها و مدیران هست که پیوست‌های فرهنگی را در برنامه‌های خود لحاظ کنند.


انتهای پیام/4107/4116/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته