دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1401 - 16:35
در گفت‌وگو با آنا عنوان شد؛

نمایش دستاوردهای پژوهشی ۹۰ سازمان و دستگاه اجرایی در خراسان رضوی

نمایش دستاوردهای پژوهشی ۹۰ سازمان و دستگاه اجرایی در خراسان رضوی
رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش با محور«جهاد تبیین» خبر داد و گفت: ۹۰ سازمان و دستگاه اجرایی استان دستاوردهای پژوهشی خود را به نمایش می‌گذارند.
کد خبر : 817257

محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در مشهد از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش با محور «جهاد تبیین» از ۱۴ تا ۱۷ آذر ۱۴۰۱ خبر داد و اظهار کرد: در این نمایشگاه ۹۰ سازمان و دستگاه اجرایی در استان، آخرین دستاورد‌های پژوهشی خود را در غرفه‌های اختصاصی به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد نیز مانند سال‌های گذشته با حضور فعال خود در نمایشگاه هفته پژوهش دستاورد‌های پژوهشی خود را به نمایش می‌گذارد. برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای اتصال دانشگاه با صنعت و معرفی دستاورد‌های پژوهشی دانشگاه‌ها به صنعتگران است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این دستاورد‌ها جزء ظرفیت‌های اساسی استان هستند و باید ظرفیت پژوهشگران و محققان استان به‌خوبی دیده شود تا از سوی فعالان این حوزه حمایت شوند.

مرادی یادآور شد در مراسم اختتامیه نمایشگاه عملکرد یک‌ساله حوزه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی معرفی و از برگزیدگان قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته