دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1402 - 12:02
در حاشیه بازدید از آخرین دستاوردهای شرکت سرمایه‌گذاری تامین مطرح شد؛

ابراز خرسندی رئیس جمهور از تولید ۹۵ درصدی داروی مورد نیاز در کشور

ابراز خرسندی رئیس جمهور از تولید ۹۵ درصدی داروی مورد نیاز در کشور
رئیس جمهور در بازدید از آخرین دستاورد‌های دارویی شرکت سرمایه گذاری تامین از تولید ۹۵ درصدی داروی مورد نیاز کشور ابراز خرسندی کرد.
کد خبر : 846185

 به گزارش گروه جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور  جمهوری اسلامی ایران در افتتاحیه پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو) از غرفه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) بازدید کرد.

در این بازدید ریاست جمهوری در بازدید از آخرین دستاورد‌های دارویی شرکت سرمایه گذاری تامین از تولید ۹۵ درصدی داروی مورد نیاز کشور ابراز خرسندی کرد.

در این نمایشگاه چهار ماده موثره بهینه سازی و بومی شده توسط متخصصین شرکت دانش بنیان تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو به نمایش گذاشته شد و ریاست جمهور بر اهمیت تولید دارو‌های ضد سرطان تاکید کرد و گفت: بیماران نباید دغدغه تهیه دارو را داشته باشند و باید دارو‌های تولید داخل با قیمت مناسب در دسترس بیماران مبتلا به سرطان باشد.

در ادامه این بازدید منصور نکویی نیا به معرفی شرکت‌های هلدینگ دارویی تیپیکپو پرداخت و افزود در حال حاظر ۳۰ درصد از داروی مورد نیاز کشور در این مجموعه تولید و تامین می شود.  

نکویی نیا در بازدید دکتر ابراهیم رئیسی از غرفه تیپیکو گفت: با حضور پررنگ شرکت‌های سرمایه گذاری ددارویی تامین در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و فراهم شدن بستر مناسب صادرات دارو به کشور‌های هدف اقدامات موثری صورت گرفته است.

در این نمایشگاه محصولات شرکت تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو، شرکت داروسازی اکسیر و شرکت داروسازی کاسپین تامین به نمایش گذاشته شد

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته