دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1402 - 19:21
در گفتگو با آنا مطرح شد؛

وقتی زیرساخت‌های هوشمند به کمک «فرم‌های آنلاین» می‌آیند

وقتی زیرساخت‌های هوشمند به کمک «فرم‌های آنلاین» می‌آیند
مدیرعامل شرکت دیجی‌فرم گفت: دیجی فرم زیرساختی برای ارایه فرم‌های ثبت نام، ثبت سفارش، ارزیابی کارکنان و مشتریان دارد تا این امکان برای سازمان‌ها فراهم شود و بتوانند از گزارش‌هایی که از محل گردآوری اطلاعات به دست می آید نتایج بهتر ارائه کند.
کد خبر : 847027

زادحسین مدیرعامل شرکت دیجی‌فرم که در حاشیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ با خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری آنا، گفتگو می‌کرد، در مورد محصولات ارائه شده این شرکت در نمایشگاه به فرم‌های آنلاین اشاره کرد که این فرم‌ها برای برگزاری نظرسنجی، انتخابات، مسابقات و پرسشنامه‌ها استفاده می‌شود.

وی گفت: دیجی فرم علاوه بر خدمات فرم‌های گفته شده زیرساختی برای ارایه فرم‌های ثبت نام، ثبت سفارش، ارزیابی کارکنان و مشتریان، نظرسنجی، آزمون‌های آنلاین و ثبت اطلاعات دارد تا این امکان برای سازمان ها و ارگان‌ها فراهم شود و بتوانند از گزارش‌هایی که از محل گردآوری اطلاعات به دست می آید نتایج بهتر و دقیق تری از ارزیابی ها ارائه کند.

مدیرعامل شرکت دیجی‌فرم افزود: مشتری‌های مجموعه در دسته بندی های B2B و B2C و B2G  هستند که تفاوت مشتریان ما در این است که نیازهای آنها با هم متفاوت است.

زاد حسین اظهار کرد: دیجی فرم باتوجه به نیاز سازمان‌ها قادر خواهد بود فرم های جدید که کاملا شخصی سازی شده است را طراحی و پیاده سازی کند.

وی با اشاره به داشتن همکاری موثر با سازمان های مختلف، گفت: در حال حاضر مسابقات آنلاین بانک ملی توسط ما برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت دیجی‌فرم تاکید کرد: کمیته امداد حضرت امام، دانشگاه امام صادق (ع)، آزمون‌های آنلاین جامع دانش‌آموزی و بخش زیادی از فرم‌های انلاین پارک فناوری پردیس که مختص نمایشگاه بود توسط دیجی فرم طراحی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته