دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1402 - 10:57
در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان؛

سند ملی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی بازنگری شد

سند ملی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی بازنگری شد
سند ملی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، بازنگری شد.
کد خبر : 847819

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرعلی حمیدیه، دبیر ستاد علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در جلسه بازنگری سند ملی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی گفت: باید با توجه به رشد پرشتاب علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی طی سال‌های اخیر و دستیابی به جایگاه ویژه‌ در درمان بیماری‌های صعب‌العلاج و سرطان‌ها، سند ملی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی مورد بازنگری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه کشور‌های بسیاری، منابع و سرمایه‌های خود را به این مهم اختصاص داده‌اند، یادآور شد: با توجه به گذشت حدود ۹ سال از تصویب سند ملی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و با عنایت به پیشنهاد شورای عالی انقلاب فرهنگی، لازم است این سند مورد بازنگری و بازبینی قرار گیرد.

حمیدیه خاطرنشان کرد: در همین راستا، در سیصدوشصت وسومین جلسه شورای اجرایی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی به ارائه گزارشی در خصوص بازنگری این سند ملی پرداختیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته