دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امام جمعه جیرفت مطرح کرد؛

جشنواره امامت و مهدویت؛ تقویت ایمان و امید نسل جوان

جشنواره امامت و مهدویت؛ تقویت ایمان و امید نسل جوان
حجت‌الاسلام میثم تارم عنوان کرد: برگزاری جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تقویت ایمان و امید نسل جوان مؤثر است.
کد خبر : 852541

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان جیرفت در نخستین جلسه موضوعی سومین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت استان کرمان گفت: برگزاری جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تقویت ایمان و امید نسل جوان مؤثر است.

امام جمعه شهرستان جیرفت با قدردانی از دکتر طهرانچی و مدیریت مؤسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد در ابتکار سلسله جشنواره‌های معنوی در استان‌های کشور اظهار کرد: شهرستان‌های جنوب استان کرمان با توجه به تجربیات موفقی که در زمینه فعالیت‌های فاخر فرهنگی و هنری داشته و دارند با همکاری در میزبانی جیرفت در برگزاری نخستین همایش علمی زندگی و سیره امام حسین علیه‌السلام و نشاط اجتماعی، دومین جشنواره سراسری دانش‌آموزی سروقامتان و سومین جشنواره بین‌المللی شعر سرو آمادگی کامل خود را اعلام می‌کند و از مجموعه مدیران سازمان‌های دولتی و غیردولتی شهرستان جیرفت می‌خواهیم برای برگزاری شکوهمند این سه رویداد با دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت همراهی کنند.

جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد در راستای تقویت ایمان و امید نسل جوان است

علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان هم در این نشست با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتقال ارزش‌ها با استفاده از هنر فاخر شعر تشریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در دو دوره جشنواره بین‌المللی شعر سرو توانسته رتبه برتر جشنواره‌های استانی را کسب کند و شایسته است این رتبه، امسال نیز با همت مدیران شهرستان جیرفت و همت دبیرخانه جشنواره همچنان در صدر فعالیت‌های فاخر در بخش‌های دانش‌آموزی، علمی و بین‌المللی قرار گیرد.

احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت نیز تبیین کرد: موجب افتخار خواهد بود سیستم اجرایی شهرستان جیرفت در راستای فراهم کردن مقدمات برگزاری این سه رویداد عظیم ملی و بین‌المللی کمک کند.

بهرام مسلمی‌زاده مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان هم در این نشست گفت: هنرمندان جنوب استان کرمان در سه رشته شعر، تئاتر و موسیقی همواره در سطوح استانی و ملی خوش درخشیده‌اند، امیدواریم سایر سازمان‌ها از دانشگاه آزاد اسلامی در راستای انسجام بخشی به فعالیت‌های فاخر فرهنگی الگو بگیرند.

جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد در راستای تقویت ایمان و امید نسل جوان است

سیدایوب حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت نیز در این جلسه آمادگی کامل این اداره را در راستای برگزاری شکوهمند دومین جشنواره سراسری دانش‌آموزی سروقامتان اعلام کرد.

تورج امیرافضلی شهردار جیرفت هم متذکر شد: شورای اسلامی شهر و شهرداری جیرفت آمادگی خود را در زمینه فراهم کردن مقدمات تبلیغات محیطی این رویداد‌ها خواهد داشت. 

اسماعیل اسلامی دبیر اجرایی همایش و جشنواره بین‌المللی شعر سرو، مجید خزاعی دبیر اجرایی دومین جشنواره سروقامتان، افشین صالحی دبیر کمیته علمی همایش و سیدمرصاد موسوی رئیس کمیته روابط عمومی جشنواره پیشنهاد‌های خود را برای باشکوه برگزارشدن این رویداد‌ها ابراز کردند. 

در این جلسه از سوی علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، احکام مشاوره و همکاری امام جمعه، فرماندار، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب استان کرمان، مدیر آموزش و پرورش و شهردار جیرفت به همراه یک نسخه کتاب سرو روان به آنان اهدا شد.

نخستین همایش علمی زندگی و سیره امام حسین علیه‌السلام و نشاط معنوی، دومین جشنواره سراسری دانش‌آموزی سروقامتان و سومین جشنواره بین‌المللی شعر سرو به میزبانی شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته