دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شرکت‌های دانش‌بنیان به نمایشگاه بین‌المللی چین می‌روند

شرکت‌های دانش‌بنیان به نمایشگاه بین‌المللی چین می‌روند
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی می‌توانند به نمایشگاه بین‌المللی چین بروند.
کد خبر : 866436

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه China Hi-Tech Fair یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های فناوری و نوآوری است که به صورت سالانه برگزار می‌شود و درواقع یک پلتفرم نمایش فناوری‌های پیشرفته و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین شرکت‌هاست.

این نمایشگاه که بیست و پنجمین دوره نمایشگاه CHTF چین است، بر فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و واقعیت افزوده تمرکز دارد و حوزه‌هایی مانند فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهر هوشمند، مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست، مراقبت‌های بهداشتی هوشمند، نمایشگر‌های نیمه هادی و نوآوری و فناوری‌های جدید در ساخت و ساز دربرمی‌گیرد.

نهاد‌های معتبر مانند وزارت بازرگانی چین، وزارت علوم و فناوری چین، وزارت صنعت و فناوری چین، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین، وزارت کشاورزی چین، دفتر مالکیت معنوی چین، آکادمی علوم چین، آکادمی مهندسی چین و شهرداری شنزن از حامیان این نمایشگاه محسوب می‌شوند.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعلام کرده است که شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی می‌توانند به نمایشگاه بین‌المللی چین بروند. این نمایشگاه، از ۲۴ تا ۲۸ آبان امسال در شنزن چین برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند تا ۲۵ شهریور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته