دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وزیر ارتباطات با دبیرکل کشور‌های عضو گروه «دی ۸» دیدار کرد

وزیر ارتباطات با دبیرکل کشور‌های عضو گروه «دی ۸» دیدار کرد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور تبادل نظر و بررسی موضوعات با دبیرکل سازمان همکاری‌های اقتصادی هشت کشور اسلامی در حال توسعه دیدار کرد.
کد خبر : 872093

به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعدازظهر دیروز (شنبه) با ایسیاکا عبدالقادر امام دبیرکل سازمان همکاری‌های اقتصادی هشت کشور اسلامی در حال توسعه موسوم به «دی 8» D۸ دیدار کرد که در این دیدار دو طرف به طرح و بررسی موضوعات فی مابین پرداختند.

امیرلاجوردی جانشین وزیر در امور ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و بهزاد احمدی رییس مرکز همکاری‌های تخصصی و مطالعات راهبردی بین‌المللی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این دیدار حضور داشتند.

پیش‌تر، دبیرکل «دی 8» ضمن شرکت در اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور‌های عضو سازمان همکاری اقتصادی موسوم به اکو که تیرماه گذشته در تهران برگزار شد، دیدار‌های دوجانبه بین المللی نیز با مقامات حاضر در این اجلاس برگزار کرد.

کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی هشت کشور اسلامی درحال توسعه موسوم به «دی 8» متشکل می‌شوند از کشور‌های ایران، ترکیه، پاکستان، بنگلادش، اندونزی، مالزی، مصر و نیجریه.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته