دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست آلومینیوم: یک یا دو اشتباه جزئی از داوری است، نه ۸صحنه/ کار تیم حریف نخ‌نما شده

سرپرست آلومینیوم: یک یا دو اشتباه جزئی از داوری است، نه ۸صحنه  کار تیم حریف نخ‌نما شده
مدیر تیم فوتبال آلومینیوم نسبت به قضاوت دیدار این تیم مقابل استقلال تهران معترض است.
کد خبر : 875697

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح‌الله اصغری در خصوص دیدار آلومینیوم مقابل استقلال عنوان کرد: ابتدا جا دارد از همه هواداران عزیز تیم که زحمت کشیدند و از اراک به استادیوم آزادی آمدند، تشکر کنم. درباره مباحث فنی آقای حسینی صحبت‌های لازم را انجام دادند، اما در خصوص مباحث داوری لازم است چند نکته یادآور شوم.

 وی یادآور شد: با وجود اینکه آقای سید رضا مهدوی، داور مسابقه در دیدار هفته اول فصل گذشته لیگ‌برتر یک اشتباه فاحش و منجر به گل حریف در دیدار آلومینیوم مقابل هوادار انجام داد، ولی ما هیچ واکنشی نسبت به انتخاب دوباره ایشان برای بازی حساس آلومینیوم برابر استقلال نداشتیم و آن دیدار و اشتباهات را یک اتفاق می‌دانستیم، اما دیروز در ورزشگاه آزادی یک داستان متفاوت دیدیم.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم تصریح کرد: مگر می‌شود در ۸ صحنه مشکوک که بسیاری از آن‌ها واضح و مشخص بود، تصمیم‌های بحث‌برانگیز داوری تا این اندازه اتفاق بیفتد و علیه آلومینیوم چند اشتباه متوالی صورت بگیرد؟ واقعا تشخیص یک سری از صحنه‌ها برای هر بیننده‌ای راحت بود، چه رسد به یک داور لیگ برتری!

اصغری ادامه داد: متاسفانه پس از پایان بازی شاهد بودیم سرمربی و برخی بازیکنان تیم حریف نسبت به داوری معترض شدند و باشگاه استقلال نیز بیانیه صادر کرده که واقعا ما شگفت‌زده شدیم! این کار‌ها واقعا قدیمی و نخ‌نما شده و همه دیدند چه تیمی از داوری سود برد و چه تیمی متضرر شد.

 وی تاکید کرد: فدراسیون فوتبال و به‌ویژه کمیته محترم داوران می‌توانند شهادت بدهند که باشگاه آلومینیوم همواره با وجود اشتباهات در دیدار‌های متعدد، تغییر کمک‌داوران در دیدار برابر مس رفسنجان و ... هیچ اعتراض مکتوبی نداشت، اما در مسابقه دیروز مقابل استقلال ناعدالتی محض اتفاق افتاد که امیدوار به رسیدگی هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته