دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ویژه‌برنامه‌های تلویزیون به مناسبت ۱۳ آبان

ویژه‌برنامه‌های تلویزیون به مناسبت ۱۳ آبان
به مناسبت روز ۱۳ آبان، شبکه‌های سیما ویژه‌برنامه‌های گوناگونی را برای گروه‌های مختلف مخاطبان خود در نظر گرفته‌اند.
کد خبر : 876779

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با فرارسیدن سالروز سیزدهم آبان، روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، ویژه‌برنامه‌های مختلفی از قاب شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

شبکه یک

ویژه برنامه «ایران عزیز» به مناسبت ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی شنبه ۱۳ آبان به مدت زمان ۱۶۰ دقیقه از ساعت ۸:۴۵ روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. این ویژه برنامه با پخش زنده از لانه جاسوسی همراه خواهد بود.

 ویژه برنامه «حماسه‌خوان» نیز فردا شنبه ساعت ۱۸:۳۰ پخش خواهد شد. همچنین برنامه‌های «سیمای خانواده» و «صبح بخیر ایران» نیز با حال و هوای این روز  حماسه ساز پخش خواهند شد.

شبکه پنج

برنامه «سلام تهران» از ساعت ۷:۳۰ صبح تا قبل از اذان ظهر ویژه برنامه‌ای را تقدیم نگاه مردم عزیز ایران می‌کند. این برنامه به صورت زنده با استج ویژه ۱۳ آبان این شبکه واقع در میدان فلسطین ارتباط برقرار می‌کند.

پخش سخنرانی‌های ویژه، پلی بک، گزارش های ویژه از راه پیمایی ۱۳ آبان از دیگر آیتم‌های این برنامه است. همچنین دوربین‌های «سلام تهران» به صورت مستقیم و زنده خیابان‌های اطراف میدان فلسطین را نیز پوشش می‌دهند.

این برنامه با اجرای علی ترابی، مرتضی پرنیان و صدیقه مرادی و با حضور مهمان‌های ویژه که در رابطه با موضوع ۱۳ آبان صحبت می‌کنند، روی آنتن می‌رود.

شبکه آموزش

شبکه آموزش با برنامه‌ای جدید از روز شنبه ۱۳ آبان به استقبال روز دانش آموز خواهد رفت. شبکه آموزش در روز ۱۳ آبان با پخش برنامه‌ای جدید همزمان با یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز دانش آموز به طور زنده از ابتدای صبح با دانش آموزان مدارس تهران همراه خواهد شد.

در این برنامه حال و هوای مدارس تهران مانند بزرگداشت روز دانش آموز، زنگ استکبار ستیزی و مراسم بزرگداشت روز ۱۳ آبان در روبروی لانه جاسوسی را به صورت زنده پوشش خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته