دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه تهران صورت گرفت؛

جابه‌جایی رایگان بیش از ۳۹۰ هزار مسافر از دو ایستگاه مترو

جابه‌جایی رایگان بیش از ۳۹۰ هزار مسافر از دو ایستگاه مترو
مدیر ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از جابه‌جایی بیش از ۳۹۰هزار نفر به صورت رایگان از دو ایستگاه میدان انقلاب اسلامی و تئاتر شهر خبر داد.
کد خبر : 879847

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در رابطه با خدمات مترو به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی برای حمایت از مردم فلسطین گفت: در روز شنبه ۲۷ آبان ماه ١۴٠٢ هم‌زمان با برگزاری راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در میدان انقلاب، از ساعت ۱۴:۳۰تا ۱۸:۳۰ سرویس‌دهی در دو ایستگاه مترو میدان انقلاب اسلامی و تئاتر شهر به صورت رایگان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ۳۹۱هزار و ۴۴۰ نفر توسط این ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری از دو ایستگاه واقع در خط چهار مترو جابه‌جا شدند افزود: شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در این روز با آمادگی کامل و به‌کارگیری تمامی امکانات خود به خدمت‌رسانی به شهروندان و شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی پرداخت و با تلاش کارکنان این شرکت سعی شد تا ضمن ارایه سرویس دهی منظم، محیطی ایمن برای تردد مسافران ایجاد شود.

مدیر ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: عصر دیروز به منظور سهولت در جابه‌جایی مسافران در خط ۴ مترو تهران ۳۰ قطار فوق‌العاده نیز اعزام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته