دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نخستین اطلاعات مربوط به باتری «آیفون ۱۶ پرو» منتشر شد

نخستین اطلاعات مربوط به باتری «آیفون ۱۶ پرو» منتشر شد
یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس با انتشار عکسی از افزایش ۲.۵ درصدی باتری آیفون ۱۶ پرو نسبت به آیفون ۱۵ پرو خبر داد.
کد خبر : 880407

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از فون آرنا، عکسی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) توسط فردی منتشر شده که نمونه اولیه از باتری «آیفون ۱۶ پرو» (iPhone ۱۶ Pro) را نشان می‌دهد. این باتری دارای یک پوشش فلزی براق با ظرفیت ۳۳۵۵ mAh است که نسبت به ظرفیت ۳۲۷۴ mAh باتری «آیفون ۱۵ پرو» (iPhone ۱۵ Pro) افزایش ۲.۵ درصدی داشته است. این کاربر همچنین اشاره کرده است که نسخه کنونی این باتری دارای پوشش فلزی سفید و یک کانکتور بازطراحی شده است.

اضافه کردن پوشش فلزی ممکن است به کاهش حرارت آیفون کمک کند. در اواخر ماه گذشته، این فرد اشاره کرده بود که اپل در حال تست یک سیستم حرارتی گرافینی به کمک یک پوشش فلزی برای باتری است. پیش از این افزایش دمای گوشی موجب تولید گرمای بسیار زیاد در قسمت پشتی گوشی‌های سری «آیفون ۱۵ پرو» شده بود که علت آن به برخی از اپلیکیشن‌ها مانند اینستاگرام نسبت داده شد. گفتنی است استفاده استفاده از اینستاگرام در برخی مدل‌های «آیفون ۱۵ پرو»، دمای گوشی را به حداکثر ۱۱۶ درجه فارنهایت افزایش می‌داد.

در سال گذشته باتری آیفون ۱۵ پرو نسبت به آیفون ۱۴ پرو افزایش ۲.۳ درصدی داشت و اطلاعات در دسترس درباره آیفون ۱۶ پرو از افزایش ۲.۵ درصدی ظرفیت باتری این گوشی خبر می‌دهند. این در حالی است که سال گذشته باتری «آیفون ۱۵ پرومکس» نسبت به نمونه‌ای پیشین خود ۲.۳ درصد افزایش داشت و به این ترتیب باید شاهد افزایش ظرفیت باتری خانواده آیفون ۱۶ نسبت به آیفون ۱۵ باشیم.

معمولا هرسال شایعاتی درباره ظرفیت باتری‌های استفاده شده در نسل بعدی آیفون‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود و برای دریافت اطلاعات رسمی و یا قابل اطمینان‌تر باید تا سه ماهه نخست سال آینده میلادی منتظر ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته