دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1402 - 16:17

سروری‌مجد: دانشگاه آزاد با طرح «پویش» بسترساز اشتغال در جامعه است

سروری‌مجد: دانشگاه آزاد با طرح «پویش» بسترساز اشتغال در جامعه است
قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه با راه‌اندازی طرح «پویش» و رویداد‌هایی همانند عصر امید و صدرا می‌تواند بستر اشتغال را در جامعه فراهم سازد.
کد خبر : 880761

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری‌مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه در جلسه‌ای با حضور مسئولان این واحد دانشگاهی اظهار کرد: دانشگاه با راه‌اندازی طرح «پویش» و رویداد‌هایی همانند عصر امید و صدرا می‌تواند بستر اشتغال را در جامعه فراهم سازد. دانشگاه باید مهارت‌های دانشجویان، فارغ التحصیلان و آموخته‌های نظری خود را پویا کرده تا محیط شاد بانشاط را به نمایش بگذارد و با توجه به ایجاد دانشکده‌های مهارتی، مدل سازی دارایی‌ها در افزایش درآمد‌های غیرشهریه‌ای باید تلاش بیشتری شود.

وی تأکید کرد: دانشجو باید براساس تزکیه، حکمت و تعلیم باشد، شخصیت دانشجو از محیط دانشگاه تاثیر پذیری دارد. فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه مانند کرسی‌های آزاد اندیشی که فرصتی مهم است صورت پذیرد و همه در این امر مسئولیم و باید مسئولیت پذیر باشیم.

محمد حاتمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه نیز گزارش‌هایی درباره اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف و فعالیت‌های جذب دانشجو ارائه داد.

به گزارش آنا، سروری‌مجد و هیئت همراه در بدو ورود با حضور درگلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شهدا، با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند و سپس از مرکز رشد و هسته‌های فناور مستقر درآن و مرکز تحقیقات طب ورزشی و امکانات، توانمندی‌ها و بخش‌های مختلف این واحد دانشگاهی بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته