دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1402 - 14:40

نماینده مجلس: تفکر بسیجی برای دفاع از ولایت هزینه می‌کند

نماینده مجلس: تفکر بسیجی برای دفاع از ولایت هزینه می‌کند
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر بسیجی به معنای واقعی برای دفاع ولایت هزینه می‌کند.
کد خبر : 881522

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان که در این واحد دانشگاهی برگزار شد با بیان اینکه  تفکر بسیجی به معنای واقعی برای دفاع ولایت هزینه می‌کند، اظهار کرد: شاخصی باید برای بسیج تعریف کرد و آنها را در جهاد تبیین، تبیین کرد. 

وی با اشاره به اینکه باید ولایتمداری به معنای واقعی و نه شعار باشد، افزود: وقتی درباره ولایت صحبت می‌کنیم آن چیزی است که رهبری می‌خواهند شهدایی مانند شهید عجمیان در دفاع از ولایت تا لحظه آخر پای آرمان و ولایت ماند، کم هستند کسانی که مانند او باشند. خیلی‌ها در عمر خود شاید پرونده بسیجی هم نداشته باشند؛ اما به معنای واقعی بسیجی عمل می‌کنند و بسیجی هستند. در جبهه مقاومت مردم زیادی از غزه در دفاع از آرمان خود ایستادند که به معنای واقعی بسیجی عمل کردند، آنها پشت رزمندگان خود را خالی نکردند؛ اما تمام خانواده‌ خود را از دست دادند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: انصارالله امروز از فاصله یک هزار و ۷۰۰ کیلومتری اسرائیل را می‌زند و کشتی صهیونیستی را توقیف می‌کند؛ اما اسرائیل جرئت پاسخگویی در مقابلش ندارند. امروز رژیم صهیونیستی مجبور است شرایط آتش‌بس را بپذیرد

 فلاحی با تأکید بر اینکه باید مکتب سلیمانی را در دانشگاه‌ها سرفصل‌های آموزش قرار دهیم و از شهید همدانی بگوییم بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه‌ای برای نظام است. سرمایه مهم دانشگاه اعضای هیئت علمی هستند که امروز به دلیل کمبود دانشجو و درآمد مظلوم واقع شده‌اند. استادان دانشگاه آزاد باری را از روی آموزش کشور برداشتند. دانشگاه آزاد ظرفیت‌های زیادی دارد و باید مطابق با نیاز‌های جامعه از آن استفاده کرد. هیچ کسی حق ندارد در محیط علمی دخالت کند.

وی عنوان کرد: اکنون در حوزه آموزش مشکلاتی است، ۲۶۰ هزار معلم و ۵۰ هزار نیروی پشتیبانی کمبود داریم و در مجموع یک میلیون و ۲۵۰ هزار پروژه نیمه‌کاره در آموزش و پرورش وجود دارد. چند هفته اخیر بازدیدی از هنرستان‌های همدان داشتم که در آن تجهیزات و فضای آموزشی وجود نداشت. مصوباتی در برنامه هفتم توسعه گنجانده شده که بتوانیم از محل ارزش افزوده پروژه‌های نیمه‌تمام را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته