دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1402 - 15:25
حاجی‌بابایی مطرح کرد؛

افزایش سرمایه دانشگاه آزاد همدان با راه‌اندازی بیمارستان

افزایش سرمایه دانشگاه آزاد همدان با راه‌اندازی بیمارستان
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان باید برای افزایش سرمایه بیمارستان راه‌اندازی کند.
کد خبر : 881534

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد همدان که در این واحد دانشگاهی برگزار شد با بیان اینکه باید زیان‌دهی دانشگاه درست شود و باید سرمایه افزایش یابد، اظهار کرد: هیچ راهی دانشگاه ندارد، باید علوم پزشکی راه‌اندازی شود و یک بیمارستان برای آن ایجاد شود تا جذب سرمایه کند.

وی با اشاره به اینکه رشته‌های علوم انسانی نیاز به کمک‌های علوم پزشکی دارند، افزود: به رشته‌هایی درآمدزا، توجه شود؛ چراکه همه رشته‌ها را نمی‌توان با علوم انسانی پیش برد. دانشگاه آزاد اسلامی همدان ازلحاظ ارتقا در تراز استان نیست و باید جذب استاد و دانشجو، ارتقای استاد و دانشگاه مورد توجه باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه تمام زیبایی‌های هستی در کلمه بسیج جای می‌گیرد، گفت: نماد بسیجی، حاج قاسم سلیمانی است که تمام هستی خود را فدا کرد و برای نظام، کشور و مردم خود افتخار آفرید. همه خوبی‌ها در کشور نتیجه تفکر بسیجی بوده و همه خرابکاری‌ها هم به دلیل بسیجی عمل نکردن است. بسیجی عمل کردن ظرافت‌های خاصی دارد، رهبر انقلاب اخیراً تعبیر زیبایی داشتند و فرمودند که هر جایی قرآن، اسلام و امام زمان (عج) است، آن نقطه بسیجی است.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه امام(ره) فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد ادامه داد: معنای واقعی این است که تا قدس و غزه کربلایی نشود، اسرائیل شکست نمی‌خورد.غزه دنیا را مجبور کرد تا رژیم صهیونیستی اعلام آتش‌بس کند. در همه نقشه‌های جبهه و جنگ، حماس جلو بود؛ اما رژیم صهیونیستی در آدم‌کشی جلو بود.

وی بیان کرد: راهکار‌هایی وجود داشت که جلوی صهیونیست را بگیرند؛ اما سیاست بزرگ‌تری پشت پرده بود که جنگ نباید گسترده شود؛ زیرا رژیم صهیونیستی می‌خواست جنگ گسترش یابد و آمریکا هم به معنای واقعی وارد شود؛ این پیروزی بزرگی برای غزه بود که برنامه اسرائیل را برهم زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته