دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1402 - 14:35

۶۵ ایده در سومین رویداد ایده‌آرا دانشگاه آزاد علی‌آباد کتول داوری شد

۶۵ ایده در سومین رویداد ایده‌آرا دانشگاه آزاد علی‌آباد کتول داوری شد
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد کتول از دریافت ۶۵ عنوان ایده در سومین رویداد ایده‌آرا در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 884858

قاسم بارانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول در حاشیه برگزاری سومین رویداد ایده آرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از دریافت ۶۵عنوان ایده در سومین رویداد ایده آرا با عنوان انقلاب صنعتی چهارم، جایگاه هوش مصنوعی در صنایع کوچک و بزرگ در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:  از این تعداد ۱۶ ایده در بخش دانشجویی و ۱۴ ایده در بخش دانش‌آموزی به مرحله بعد راه‌یافته‌اند.

وی افزود: در راستای زمینه‌سازی برای تحقق دانشگاه کارآفرین و با هدف ترویج ایده پروری و هدایت ایده‌های خلاق و نوآور برای تولید ثروت و ایجاد اشتغال مولد، مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد کتول با هدف پرورش خلاقیت و ایده پردازی و حمایت از ایده‌های فناورانه و نوآورانه با همکاری پارک علم و فناوری گلستان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سومین رویداد ایده آرا با عنوان انقلاب صنعتی چهارم، جایگاه هوش مصنوعی در صنایع کوچک و بزرگ را در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی برنامه‌ریزی و اجرا کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول گفت: در این مرحله از رویداد، شرکت‌کنندگان باید ایده خود را به طور واضح و روشن در عرض ۱۰ دقیقه برای هیئت داوران بیان کنند که پس از ارائه آنان، به سه ایده برتر به تفکیک در دو بخش ذکر شده جوایزی اهدا می‌شود.

بارانی اینترنت اشیا، شهر هوشمند، تجهیزات پزشکی و مراقبتی هوشمند، دیجیتال مارکتینگ، مدیریت آلایندگی پسماند‌های صنعتی، فناوری‌های نانو، تجهیزات کشاورزی هوشمند و بهینه‌سازی و اصلاح الگوی مصرف را از محور‌های این رویداد برشمرد و عنوان کرد: ایجاد فضای نشاط و پویایی میان دانش‌آموزان و افزایش انگیزه فعالیت‌های گروهی مؤثر در امور مرتبط با نوآوری یکی از وجوه متمایز این رویداد با رویداد‌های پیشین بوده که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان صورت گرفته است.

به گزارش آنا، در پایان  سومین رویداد ایده آرا از ایده‌های برتر در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی با اهدا لوح سپاس و جوایز نقدی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته