دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آثار صدف کباری در «رنگ ها در خیال دشت»

آثار صدف کباری در  «رنگ ها در خیال دشت»
نمایشگاهی از آثار صدف کباری با عنوان «خیال دشت» روز جمعه ۸ دی ماه در گالری «با» افتتاح می‌شود...
کد خبر : 887448

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «خیال دشت» با آثاری انتزاعی و طبیعت‌محور از صدف کباری تا ۲۲ دی ماه ادامه دارد.

کباری متولد ۱۳۳۶ و فارغ‌التحصیل رشته معماری است. تاکنون دو نمایش انفرادی در گالری‌های سایه و نگر از آثار او برگزار شده است. همچنین نمایشگاه‌های متعدد گروهی در کارنامه‌ی این هنرمند ثبت شده است.

در بخشی از توضیح هنرمند درباره‌ی این مجموعه آثار نوشته شده: «در فضای ذهنم قدم می‌زنم و از کنار کوه‌های سر به فلک کشیده و پر از صخره عبور می‌کنم، به داخل جنگل مرموز و اسرارآمیز قدم می‌گذارم و ناگهان خود را در ساحل دریایی آرام و زیبا می‌بینم. می‌خواهم این صحنه‌ها را به تصویر بکشم، تصویری از طبیعتی که در ذهن من شکل گرفته است.

این آثار انباشت ناخودآگاه من است و حضور این نقش‌مایه‌ها رویدادی است که از ذهن من برمی‌خیزد و در متن تصویر و تغییرپذیری اثر نقش مؤثری دارند. قطعا معماری به عنوان حرفه‌ای که سال‌ها در آن کار کرده‌ام تأثیر بسیاری بر روی آثارم دارد.»

گالری «با» هر روز از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۰:۰۰ و روز‌های جمعه ۱۶:۰۰ الی ۲۰:۰۰ میزبان مخاطبان نمایشگاه «دشت خیال» است.
نشانی گالری «با»: بلوار ارتش غرب، خیابان نخل، خیابان بهاران، بن بست نسترن، پلاک ١، ساختمان مدرن پلازا، طبقه ششم، واحد ٦٠٢ و ٦٠٣، گالری با شنبه‌ها تعطیل است. شماره تماس:۰۲۱۲۲۴۵۴۶۵۷

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته