دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1402 - 14:11
استاندار همدان مطرح کرد؛

نقش‌آفرینی دانشگاه آزاد در راه‌اندازی کارخانه بازیافت و اسقاط هواپیما

نقش‌آفرینی دانشگاه آزاد در راه‌اندازی کارخانه بازیافت و اسقاط هواپیما
استاندار همدان در جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با اشاره به راه‌اندازی کارخانه بازیافت و اسقاط هواپیما در همدان گفت: دانشگاه در این اتفاق مهم می‌تواند بسیار نقش‌آفرین باشد.
کد خبر : 897320

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در بیست و یکمین جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با اشاره به راه‌اندازی کارخانه بازیافت و اسقاط هواپیما با کمک شرکت‌های مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در زمینی به مساحت یک هزار هکتار واقع در مجاورت فرودگاه بین‌المللی همدان اظهار کرد: دانشگاه در این اتفاق مهم می‌تواند بسیار نقش‌آفرین باشند. هر کمکی که در توان دولت باشد برای کمک به دانشگاه‌ها به کار خواهد بست و در بحث راه دسترسی و آب دانشگاه آزاد اسلامی همدان تدابیر اندیشیده خواهد شد.
 
وی عنوان کرد: نگاه بسیار مثبتی در دولت و به‌تبع در استان به دانشگاه‌ها و مراکز علمی وجود دارد. از روز‌های نخستین استقرار دولت در استان همدان ارتباط بسیار نزدیکی با دانشگاه‌ها شکل گرفت برای هرکدام از دانشگاه با توجه به رسالت و نوع مأموریت آنها وظایفی طراحی شد و ارتباط مستقیم با بنیاد نخبگان، پارک علم و فناوری در استان موجب شد امروز شاهد تبدل دانش به کلاً در این استان باشیم.

استاندار همدان مطرح کرد: حمایت وزیر علوم تحقیقات و فناوری و نمایندگان شهر همدان از دانشگاه‌ها و مراکز آموز عالی بسیار ستودنی بوده و این حمایت موجب ایجاد بهره‌وری قوی و تولید علم بیشتر در این مراکز علمی شده است. حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز برمدار قانون در استانداری همدان در دستور کار بوده است؛ باید کیفیت‌بخشی به امور در دانشگاه‌ها سرلوحه عمل قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته