دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1402 - 10:26

اسلامی: حضور بهنگام مردم رمز موفقیت‌های ژرف است

اسلامی: حضور بهنگام مردم رمز موفقیت‌های ژرف است
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به برگزاری رقابت‌های مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، حضور بهنگام مردم در عرصه‌های مختلف را رمز به یادگار گذاشتن موفقیت‌های ژرف عنوان کرد.
کد خبر : 899288

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، با اشاره به تاثیری که مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی  بر اقتدار ملی و منطقه‌ای و پیشبرد منافع ملی کشور دارد، گفت: ملت ایران در صحنه‌های گوناگون توانسته‌اند با حضور هوشمندانه و آگاهانه خود برگ زرینی برای تاریخ کشور ایجاد و ثبت کنند. نکته بارز و اساسی پس از انقلاب در ۴۵ سال گذشته این است که در همه عرصه‌هایی که ملت حضور بهنگام پیدا کردند، موفقیت‌های ژرف به یادگار گذاشتند.

وی افزود: باید این دستاورد‌ها را قدر بدانیم و با حضور در صحنه انتخابات در ۱۱ اسفند عناصر و نیرو‌هایی را انتخاب کنیم که به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اسلام مؤمن باشند.

اسلامی ادامه داد: به علاوه خلاقانه و مدبرانه، با ارائه راه‌حل‌های کارآمد و سازگار با اهداف ملی، کمک کنند که مشکلات کشور برطرف شود و موانع را از پیش رو بردارند تا کشور مسیر خود را قاطعانه‌تر و سریع‌تر طی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته