دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرد حمله‌ور به شعبه اخذ رأی دارآباد دستگیر شد

فرد حمله‌ور به شعبه اخذ رأی دارآباد دستگیر شد
رئیس ستاد امنیت انتخابات استاد تهران گفت: شخصی که قصد مجروح کردن سه نفر را در یکی از شعب اخذ رای در دارآباد داشت، قبل از هرگونه حرکتی بازداشت شد.
کد خبر : 899361

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن نایبی روز جمعه همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ستاد انتخابات استان تهران و در جمع خبرنگاران وی در مورد شایعاتی پیرامون مجروح شدن سه نفر از عوامل اجرایی اخذ رای در دارآباد اظهار کرد: حادثه دارآباد هیچ مجروحی را در پی نداشته است.

وی افزود: شخصی که سعی در ایجاد شوک به مردم و برهم زدن نظم شعبه و زخمی کردن تعدادی از عوامل اخذ رای با سلاح سرد را داشت قبل از هرگونه اقدام توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

نایبی تاکید کرد: امروز شاهد برگزاری انتخابات پرشوری بودیم و جمعیت هر لحظه در حال افزایش است.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ مورد خاص امنیتی که منجر به خدشه وارد شدن به روند برگزاری انتخابات شود، در این استان گزارش نشده است.

رئیس امنیت ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی را در طول حدود ۶ ماه گذشته در ستاد امنیت انتخابات در استانداری تهران انجام دادیم و همه‌ی مواردی که لازم بود بررسی شود از مرحله ثبت نام و روند تایید صلاحیت‌ها، فضای مجازی، موضوعات مربوط به ملزومات انتخابات اعم از دستگاه احراز هویت تعرفه‌ها، پیوست‌های امنیتی به خوبی انجام شده است.

نایبی یادآور شد: بعد از مشخص شدن شعبات اخذ رای، تامین امنیت یک هزار و ۸۱۱ مکان به فراجا سپرده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته