دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1402 - 01:13

آغاز شمارش آراء در استان تهران

آغاز شمارش آراء در استان تهران
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اتمام زمان رأی گیری از آغاز شمارش آرا در شعب اخذ رأی این استان خبر داد و گفت: البته رأی‌گیری از افراد حاضر در برخی شعب همچنان ادامه دارد.
کد خبر : 899396

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سیدعباس جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان تهران بامداد شنبه با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افرود: براساس قانون و اعلام ستاد انتخابات کشور ساعت ۲۴ جمعه ۱۱ اسفند آخرین مهلت شرکت در انتخابات بود و پس از آن فرآیند شمارش آراء شروع شده است.

وی ادامه داد: عوامل اجرایی و نظارتی آن دسته از شعب فاقد مراجعه کننده با بستن درب شعبه نسبت به شمارش آراء اقدام کنند، اما شعبی که مراجعه کننده دارند می‌توانند با بستن درب شعبه اقدام به اخذ رأی کرده سپس با اتمام عملیات رأی گیری، شروع به شمارش آراء کنند.

جوهری یادآور شد: هر زمان که آراء شمرده و تجمیع شود، نتایج به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

به گزارش آنا، استان تهران با ۳۵ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه و ۱۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته