دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 فروردين 1403 - 17:52
با حضور وحیدی انجام شد؛

بررسی تولید ۲۷ محصول فناور و ۲۹ نرم‌افزار مدیریتی وزارت کشور

بررسی تولید ۲۷ محصول فناور و ۲۹ نرم‌افزار مدیریتی وزارت کشور
اقدامات سازمان‌های مجری تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین وزارت کشور (تولید ۲۷ محصول و فناوری و ۲۹ نرم افزار و فرایند مدیریتی) در نشستی به ریاست وزیر کشور بررسی شد.
کد خبر : 903508

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ با هدف پیشبرد برنامه دانش‌بنیان وزارت کشور که مهر ۱۴۰۱ در قالب آیین‌نامه تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین وزارت کشور به تصویب هیئت دولت رسیده است، عصر شنبه یازدهم فروردین‌ نشستی با حضور مدیران سازمان‌های مجری مفاد این آیین نامه در دفتر وزیر کشور برگزار شد.

در این نشست گزارش عملکرد سازمان‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، مدیریت بحران و ثبت احوال  بررسی و احمد وحیدی وزیر کشور راهکارهای لازم را ارائه کرد و سپس تصمیمات لازم اتخاذ شد.

برنامه دانش‌بنیان وزارت کشور مشتمل بر تولید ۲۷ محصول و فناوری و ۲۹ نرم افزار و فرایند مدیریتی در حوزه‌هایی چون آتش‌نشانی، برقی‌سازی حمل و نقل عمومی و ساخت واگن‌های قطار شهری، شهر هوشمند، تشخیص هویت، مدیریت بحران، زنان سرپرست خانوار، آسیب‌های اجتماعی، منابع انسانی و محرومیت‌زدایی است.‌

در این رابطه وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، نیرو، نفت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه و شهرسازی، علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مکلف به همکاری با وزارت کشور برای انجام تعهدات هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته