دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک فناور مطرح کرد

ظهور نسل زد و دیجیتال در اکوسیستم فناوری و نوآوری

ظهور نسل زد و دیجیتال در اکوسیستم فناوری و نوآوری
مدیرعامل یک مجموعه نوآورانه، گفت: نسل زد و دیجیتال باعث تغییر بسیاری از روند‌ها در اکوسیستم فناوری و حتی صنایع قدیمی از جمله بیمه و بانکداری شده‌اند.
کد خبر : 910339

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیزدهمین دوره بین‌المللی نمایشگاه اینوتکس از ۱۸ اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرده و تا روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

در مدت ۴ روز برگزاری این نمایشگاه شاهد برپایی بیش از ۴۰ رویداد آموزشی و کارگاهی توسط متخصصان و فناوران برگزیده در اینوتکس ۲۰۲۴ هستیم.

ایمان ارسطو، مدیرعامل یک مرکز نوآوری بیمه، در سلسله رویدادهای های رسانه اینوتکس۲۰۲۴ و در رویداد «اینشورتک» که در کارخانه نوآوری آزادی، مستقر است، توضیح داد: از سال ها قبل دریافتیم که باید وارد فضای رقابتی و نوآورانه بیمه بشویم.

ارسطو  ادامه داد: فعالیت‌های مختلفی از جمله فعالیت‌های اکتشافی در صنعت بیمه و استارت‌آپ‌های بیمه و کمک به استارت‌آپ‌های این صنعت از ابتدای شکل‌گیری تا زمان تجاری‌سازی‌شدن است.

مدیرعامل این مرکز نوآوری درباره فعالیت های شتاب‌دهی این مرکز توضیح داد: در این بخش از فعالیت‌ها، بیشتر به‌دنبال استارت‌آپ‌هایی خواهیم رفت که به مرحله بازدهی رسیده‌اند.

وی افزود: بخش سوم فعالیت‌های ما، بخش ذهن‌ها است. در این بخش بیشتر به دنبال افراد و تیم‌هایی هستیم که به هر طریقی به فناوری فکر کرده‌اند.

مدیرعامل این مجموعه نوآورانه درخصوص نحوه ترکیب ‌ و ورود تکنولوژی به صنعت سنتی بیمه توضیح داد: اولین مرحله که باعث ترکیب صنعت روندهای نوظهور، که بالاخره وارد زندگی مردم شده‌اند. مانند اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، رباتیک و بلاک‌چین. این روندها در ۱۰ سال گذشته عملا وارد زندگی مردم شده‌اند.

ارسطو در همین راستا افزود: عامل بعدی، ظهور نسل جدید و دیجیتال از جمله نسل‌زد است. این نسل که نسل دیجیتال نامیده می‌شود، باعث تغییر بسیاری از روندها در اکوسیستم فناوری و حتی صنایع قدیمی از جمله بیمه و بانکداری شده‌اند.

وی به چشم‌اندازهای این مجموعه برای آینده اشاره کرد و گفت: مجموعه ما، به‌دنبال تحول دیجیتال و شتاب‌دهی صنعت بانکداری و بیمه است. درواقع، فضایی فرابیمه‌ای و فرا بانکی، مدنظر مجموعه است.

مدیرعامل این مجموعه نوآورانه به نحوه جذب افراد و ایده‌های فناورانه  برای همکاری با این مرکز اشاره کرد و گفت: براساس فراخوان‌ها و همایش‌هایی‌ که در سال برگزار می‌شود، افراد علاقه‌مند و فناور می‌توانند در این مجموعه وارد شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته