دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1403 - 22:35

نُجَباء: جواب حمله‌ صهیونیست‌ها به دمشق را در عمق اسرائیل می‌دهیم

نُجَباء: جواب حمله‌ صهیونیست‌ها به دمشق را در عمق اسرائیل می‌دهیم
جنبش نُجَباء عراق در واکنش به ماجراجویی جدید صهیونیست‌ها علیه‌ نیروهای این گروه در دمشق اعلام کرد: جواب اسرائیل را با شلیک موشک و پهپاد به عمق سرزمین‌های اشغالی خواهیم داد.
کد خبر : 910416

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن توسط دفتر این گروه در تهران در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت، اعلام کرد: ساختمان فرهنگی و رسانه‌ای وابسته به جنبش نُجَباء در پایتخت سوریه توسط رژیم غاصب صهیونیستی که کودکان، زنان و غیرنظامیان بی‌گناه را به قتل می‌رساند، هدف حمله‌ای موذیانه قرار گرفت.

در ادامه بیانیه نُجَباء آمده است: این رژیم به ظلم، توحش و استکبار خود ادامه داده و ساختمانی فرهنگی و رسانه‌ای را که در راستای افشای رسوایی‌ها و جنایات ضدبشری آنها فعالیت داشت، هدف قرار داد.

نُجَباء در واکنش به این ماجراجویی جدید صهیونیست‌ها هشدار داد: این جنایت قطعاً بدون مجازات نخواهد ماند و پهپاد‌های ما طعم قول و عمل‌مان را به آنها چشانده و خوب می‌دانند که موشک‌های‌مان به اراده پروردگار به کجا رسیده‌اند و پاسخ این جنایت را هم در عمق سرزمین‌های اشغالی خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته