دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1403 - 08:03
پس از شرکت در دور دوم انتخابات مجلس؛

رهبر انقلاب: مرحله دوم انتخابات به‌اندازه مرحله اول اهمیت دارد+ فیلم

رهبر انقلاب: مرحله دوم انتخابات به‌اندازه مرحله اول اهمیت دارد+ فیلم
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمودند: در مرحله دوم ظرفیتِ تمام‌نشده مرحله اول تکمیل می‌شود. اگر در مرحله دوم شرکت نکنیم،‌ کار مرحله اول را نیمه‌تمام رها کرده‌ایم.
کد خبر : 910422

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) در آغازین دقایق شروع رأی‌گیری در مرحله‌ی دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

رهبر معظّم انقلاب پس از انجام فرایند رای گیری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سخنان کوتاهی فرمودند: اهمیت مرحله دوم انتخابات کمتر از مرحله اول نیست و از مردم خواستند تا با شرکت در انتخابات، مجلس را تکمیل کنند.

رهبر انقلاب، انتخابات را به صورت فی نفسه یک کار اساسی و مهمی برای کشور و برای مردم معرفی کردند و افزودند: انتخابات نشانه حضور مردم و نشانه اراداه و تصمیم گیری مردم است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اضافه کردند: وظیفه ملی هر انسانی که مایل است کشور پیشرفت داشته باشد و کار کند و به مقاصد بزرگ نزدیک شوند این است که در انتخابات شرکت کند.

ایشان خطاب به ملت ایران تصریح کردند: شما در مرحله اول تعدادی را انتخاب کردید و به مجلس فرستادید اما ظرفیت همچنان تمام نشده است. در این مرحله یعنی مرحله دوم ظرفیت را تکمیل می‌کنید. اگر چنانچه ما در مرحله اول شرکت کردیم فرض کنید در تهران تعدادی را انتخاب کردیم و در هر شهر دیگری و بقیه ماندند و شرکت نکردیم در واقع کار را نیمه تمام رها کردیم.

رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: بنابراین اهمیت مرحله دوم کمتر از مرحله اول نیست و انشالله مردم عزیزمان همه شرکت کنند و رای بدهند و مجلس را تکمیل کنند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: هرچه رای بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است و هرچه مجلس قوی‌تر باشد، امکان کار در کشور بیشتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته