دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1403 - 14:28
رئیس جمهور پس از ثبت رای در حوزه انتخابیه تهران؛

رئیسی: مجلس و دولت قوی می‌توانند ایرانی قوی را رقم بزنند

رئیسی: مجلس و دولت قوی می‌توانند ایرانی قوی را رقم بزنند
رئیس جمهور با بیان اینکه امیدوارم با رای مردم، مجلس شورای اسلامی در زمان مقرر تشکیل شده و مجلسی قوی شکل گیرد، گفت: مجلس قوی می‌تواند قوانین مورد نیاز کشور را تصویب و ریل گذاری قوی برای کشور داشته باشد. مجلس قوی در کنار دولت قوی می‌تواند ایرانی قوی را رقم بزند.
کد خبر : 910506

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز جمعه با حضور در مسجد جامع حضرت صاحب الزمان (عج) در شهرک صالح آباد واقع در جنوب غرب تهران در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که به صورت الکترونیکی برگزار شد، شرکت کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی پس از ثبت رای خود گفت: انتخاباتی امن، سالم و مشارکتی، آن چنان که رهبری فرمودند در حال برگزاری است.

رئیس جمهور تاکید کرد: از افتخارات نظام جمهوری اسلامی این است که نظام ما مبتنی بر رای و نظر مردم بود و شکل گیری همه نهاد ها در این کشور مبتنی بر رای مردم است ،دیگران قیافه دموکراسی می گیرند و حرف از رای مردم می زنند، ولی نظام جمهوری اسلامی عمل می کند.

وی تاکید کرد: دلیل حقد و کینه دشمنان این است که می بینند نظام اسلامی مبتنی بر رای و اراده مردم است، امیدوارم با رای مردم، مجلس شورای اسلامی در زمان مقرر تشکیل شده و مجلسی قوی شکل گیرد. مجلس قوی می‌تواند قوانین مورد نیاز کشور را تصویب کند، ریل گذاری قوی برای کشور داشته باشد. مجلس قوی در کنار دولت قوی می تواند ایرانی قوی را رقم بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته