دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1403 - 13:10

اینچه درگاهی: امیدوار به سامان ژیمناستیک هستم/ باید همه چیز را دوباره بازسازی کنیم+فیلم

اینچه درگاهی: امیدوار به سامان ژیمناستیک هستم  باید همه چیز را دوباره بازسازی کنیم+فیلم
رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: کمی به عقب برمی‌گردیم، اما چاره‌ای نیست و با همین برنامه باید همه چیز را دوباره بازسازی کنیم.
کد خبر : 911094

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، زهرا اینچه درگاهی پس از آنکه به عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک حائز اکثریت آرا شد، اظهار کرد: خدا را شاکرم که پس از دو سال و اندی مشکلات امروز با یک رأی قاطع انتخاب و با وحدت و همدلی جامعه ژیمناستیک شاهد به سامان شدن این ورزش در سال‌های آینده خواهیم شد. امیدوارم نتایج این انتخابات که باعث سربلندی ژیمناستیک شد و نتایج افتخارآفرینی را رقم زد بتواند باعث سربلندی کشور و ورزش‌مان بشود.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک  در مورد حضور نمایندگان فدراسیون جهانی و روند اصلاح اساسنامه این فدراسیون گفت: طبیعتاً اساسنامه‌ها و آیین‌نامه‌هایی که هست نگاشته می‌شود و بعد در مسیر اجرا ممکن است با مشکلاتی روبه‌رو شود که در مورد آنها پیش‌بینی نشده و اصطلاحاً سکوت در موردشان وجود دارد. طبیعتاً اساسنامه ما مبرا از این قضیه نیست، مثل همه اساسنامه‌ها و آیین‌نامه‌ها نقاط قوت و ضعف دارد. نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را در طول دوران کاری خود برطرف می‌کنیم.  

اینچه درگاهی در مورد کسب سهمیه المپیک پاریس و ارتقای این سهمیه در ادوار بعدی گفت: واقعیتی که وجود داشت من یک برنامه ۸ ساله را سال ۱۳۹۶ ارائه دادم و در مجمع درباره‌اش صحبت کردم. نقاطی که در این برنامه‌ها هایلایت شده بود به آنها رسیدیم. من تیک رسیدن را در مجمع دریافت کردم. یکی از این برنامه‌ها که پاییز ۱۳۹۵ مکتوب در برنامه سند جامع تحول ژیمناستیک ایران نوشتم کسب قطعی سهمیه المپیک ۲۰۲۴ بود که امروز حاصل شده، در این برنامه تیم نوجوانان نخبه معادل چیزی شبیه نوجوانان ملی وجود داشت که این تیم در سیکل قبل حضورم در فدراسیون تشکیل شده بود و بسیار تیم قدرتمندی می‌شد و متأسفانه وقتی به فدراسیون برگشتم اثری از این تیم باقی نمانده بود. ما کمی به عقب برمی‌گردیم، اما چاره‌ای نیست و با همین برنامه باید همه چیز را دوباره بازسازی کنیم. امیدوارم که با جبران این موارد در صحنه‌های بین‌المللی خوش بدرخشیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته