دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

طهرانچی: هشتمین رئیس‌جمهور ایران جشن شهادت خود را همزمان با ولادت امام رضا(ع) برگزار کرد

طهرانچی: هشتمین رئیس‌جمهور ایران جشن شهادت خود را همزمان با ولادت امام رضا(ع) برگزار کرد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هشتمین رئیس‌جمهور ایران جشن شهادت و ریاست جمهوری خود را همزمان با ولادت امام رضا(ع) برگزار کرد.
کد خبر : 912437

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و ششمین اجلاس شورای این دانشگاه با ابراز ناراحتی و تسلیت برای شهادت مظلومانه سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور  اظهار کرد: سخن‌ گفتن در این شرایط بسیار سخت است؛ خدا را شاکریم که سایه حضرت آقا بر سرمان است، درغیر اینصورت این روز‌ها روزهای سختی می‌شد.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور مراقبت بر خویش داشت، ادامه داد: مراقبت بر نفس در همه رفت‌و‌آمدها دیده می‌شد؛ در دوران ریاست جمهوری با خانواده ایشان بسیار صحبت کردم و همیشه دغدغه سلامت نفس خود را داشت، زمانی که در اوج خستگی بود، سر از پا نمی‌شناخت و حدی برای بدن خود قائل نبود.

طهرانچی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی امکان نداشت ذره‌ای اظهار وجود کند، ا‌دامه داد: من می‌دانم که ایشان متواضع بود، حرف می‌شنید، ولی تا خود به یقین نمی‌رسید اقدام نمی‌کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه شهادت هنر مردان خداست، ابراز کرد: اگر ایشان بدون شهادت این سفر را به پایان می‌برد، باید شک می‌کردیم.

طهرانچی اظهارکرد: سید محمد علی آل هاشم، امام جمعه تبریز فردی بود که بالاترین رای را در خبرگان داشته است و این نشان می‌دهد که روحانیت در دل مردم جای دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه همه باید خودشان را به یک نفر بسپارند، ادامه داد: کسی نه پیشی بگیرد و نه پس بیفتد، تنها نگاهمان به حضرت آقا باشد. حدی که ایشان برای ما تعیین می‌کند، حد حضور ماست و با همه توان باید پشت سر ولایت در صحنه باشیم.

وی ادامه داد: صلابت امام را ما دیشب دیدیم که چقدر محکم بود. اطمینان قلبی رهبر امت را دیشب به‌خوبی دیدیم.

طهرانچی اظهار کرد: سمینار سه روزه دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت گرامی‌داشت سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد قرار بود برگزار شود که به علت شرایط پیش رو فقط امروز در خدمت عزیزان هستیم. پاسداری از حرم جمهوری اسلامی ایران برعهده هر کدام از ماست و باید به عنوان یک کنشگر جداگانه در صحنه حضور داشته باشیم.

وی ادامه داد: با همه وجود در مقابل دشمنان می‌ایستیم و مردم می‌دانند که این نظام اعتلا و عزت آن‌ها را رقم زده است. در این دو ماه باقی‌مانده ضمن اینکه امور تحولی دانشگاه باید محکم‌تر و استوارتر به پیش ببریم.

طهرانچی افزود: افراد به عنوان یک کنشگر فعال در صحنه اجتماعی، پاسداری و صیانت از رسالت باید حضور پیدا کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دشمنان با شایعه بحث‌های مختلفی ذهن مردم را در اختیار خود می‌گیرند، ادامه داد: باید محکم و استوار و مثل همیشه در صحنه باشیم‌.

وی افزود: مرحوم کافی در زمان فوت پدربزرگ ما به خانه ما آمدند و گفتند فوت در برخی از روزها نیاز به اذن و اجازه دارد؛ به طوری که ایشان در روز نیمه شعبان در ولادت امام زمان(عج) فوت کردند.

طهرانچی با بیان اینکه خدایا تو شاهد بودی که این سید خراسانی ما به دنبال نام و نان نبود، خاطرنشان کرد: هشتمین رئیس‌جمهور ایران جشن شهادت و ریاست جمهوری خود را همزمان با ولادت امام رضا(ع) برگزار کرد. ایشان در دوره ریاست‌جمهوری خود مهر قبولی را از خریدار اصلی گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته