دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1403 - 14:15
مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی:

خادم صادق ملت مسیر خدمت عاشقانه‌­اش را به درجه رفیع و فوز عظیم شهادت ختم کرد

خادم صادق ملت مسیر خدمت عاشقانه‌­اش را به درجه رفیع و فوز عظیم شهادت ختم کرد
مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی با صدور پیامی اعلام کرد: در سالروز ولادت ولی‌نعمت ملت بزرگ ایران حضرت ثامن‌الحجج علیه السلام، خادم الرضا و خادم صادق ملت ایران، سید ابراهیم رئیسی مسیر خدمت عاشقانه‌­اش را به درجه رفیع و فوز عظیم شهادت ختم کرد.
کد خبر : 912521

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی با صدور پیامی شهادت دکتر رئیسی و همراهنشان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

در سالروز ولادت ولی نعمت ملت بزرگ ایران حضرت ثامن الحجج علیه السلام، خادم الرضا و خادم صادق ملت ایران، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی مسیر خدمت عاشقانه‌­اش را به درجه رفیع و فوز عظیم شهادت ختم نمود.

انقلاب شکوهمند اسلامی به رغم همه بدخواهی های کینه توزانه دشمنان و استکبار جهانی همواره به همت مردان بزرگ عرصه های خدمت، جهاد، علم، امنیت و سلامت، مسیر پیشرفت و تعالی خود را تحت زعامت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی (دام ظله) طی نموده است و به فضل خداوند متعال و عنایت حضرت ولی‌عصر (عج) از این پس نیز بی خلل و بی توقف حرکت خود را به سمت قله ­های رفیع و تحقق تمدن نوین ایرانی - اسلامی ادامه خواهد داد.

خادم صادق ملت مسیر خدمت عاشقانه‌­اش را به درجه رفیع و فوز عظیم شهادت ختم کرد

روح بلند سید الشهدا خدمت، خادم الرضا (ع)، شخصیت خدوم و مغتنم آیت الله دکتر رئیسی و همراهان آن عزیز سفر کرده در اعلی علیین مهمان خداوند رحیم خواهد بود انشاالله.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته