دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1403 - 13:48

تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان

تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان، آمادگی این دانشگاه را آمادگی تشکیل کارگروه‌های تخصصی مشترک بین این دانشگاه و شورای اسلامی شهر به‌منظور تطابق فکر و ایده با عمل و اجرای آن پس از تأیید علمی
کد خبر : 908377

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سراج‌الدین محبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان به مناسبت روز شورا‌ها با رئیس شورای اسلامی شهر زرقان دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان در این دیدار اظهار کرد: به نمایندگی از این دانشگاه این روز را به‌طور خاص به اعضای شورای اسلامی شهر زرقان که با همدلی، وظیفه‌شناسی و قانون‌مداری در رفع مشکلات شهر و شهروندان تلاش می‌کنند و در این مدت با تعامل و دلسوزی دانشگاه زرقان را دررسیدن به اهداف خود همراهی کرده‌اند، تبریک می‌گویم.

محبی، تشکیل شورا‌های اسلامی شهر و روستا را ﺑﻪﻣﻨﺰﻟﻪ ﺗﺠلی ﻣﺮدمﺳﺎﻻری دﯾنی و ﻧﻤﺎد اﻋﻤﺎل ﺣﻖ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ توسط مردم در ﻧﻈﺎم جمهوری اسلامی و نقطه عطفی برای مدیریت مشارکتی در ایران برشمرد که به‌عنوان یک رویکرد نوین در رفع معضلات و مشکلات جامعه نقش مهمی به‌عنوان یک حکومت محلی در عرصه زندگی شهری ایفا می‌‌کند.

تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان

وی متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان آمادگی تشکیل کارگروه‌های تخصصی مشترک بین این دانشگاه و شورای اسلامی شهر به‌منظور تطابق فکر و ایده با عمل و اجرای آن پس از تأیید علمی و سرمایه‌ای را دارد و می‌تواند الگویی از همراهی علم و عمل در جامعه باشد.

دانشگاه‌ زرقان زیربنا و پایگاه فرهنگی و اجتماعی است

رئیس شورای اسلامی شهر زرقان هم وجود دانشگاه در شهرستان زرقان را زیربنا و پایگاه فرهنگی، علمی و اجتماعی دانست و با توجه به نقش مثبت و محوری این نهاد با قدردانی از تأثیر فرهنگی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان به تشریح خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم شهرستان در مورد دانشگاه آزاد پرداخت.

قاسم جمالی، خواستار راه‌اندازی رشته‌های مرتبط با صنایع واقع در شهرستان زرقان و مشارکت بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان  در برگزاری مراسم‌ و مناسبت‌ها در سطح شهرستان زرقان شد.

وی، عدم وجود رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی را از بزرگ‌ترین دغدغه مردم برشمرد و افزود: زرقان نزدیک‌ترین شهرستان به مرکز استان فارس و قطب پزشکی جنوب کشور و دارای دو بیمارستان و درمانگاه تخصصی است و خلأ وجود رشته‌های فوق به‌شدت احساس می‌شود و دائر کردن این رشته‌ها را از خواسته‌های برحق مردم زرقان است.

رئیس شورای اسلامی شهر زرقان با استقبال از تلفیق علم و عمل در اجرای طرح‌های شهری و تحقق شعار سال به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» ابراز امیدواری کرد که با اهتمام و جدیت بیشتر در مسیر توسعه و بالندگی در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و عمرانی شهرستان زرقان گام برداشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته