دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1403 - 16:17
تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی؛

از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند

از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی  روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
دانشجویان و استادان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از خیزش سراسری دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم ستمدیده فلسطین و حمایت از دانشجویان آمریکایی تظاهرات برپا و شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند.
کد خبر : 908410

خبرگزاری علم و فناوری آنا ـ حسین بوذری؛۱۷ آوریل ۲۰۲۴ (۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) بود که دانشگاه کلمبیا منشأ حوادث بسیار مهم، حیاتی و البته ضدصهیونیستی و ضدآمریکایی شد، خیزش دانشجویان و استادان این دانشگاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعتراض به نسل‌کُشی و جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مردم مظلوم غزه.

در این تجمع و تظاهرات دانشجویان دانشگاه کلمبیا خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای رژیم صهیونیستی که در جنگ غزه نقش دارند شدند. 

این تجمع و تظاهرات به‌زودی به دانشگاه‌های آمریکایی هم سرایت کرد، به‌طوری که دانشجویان و استادان این دانشگاه‌ها به صف تجمع‌کنندگان علیه رژیم فاسد و کودک‌کُش صهیونیستی پیوستند و خواستار پایان جنایت و نسل‌کُشی رژیم سرتاسر فاسد و ظالم شدند.

اردوگاه‌های دانشگاهی در سراسر آمریکا دانشجویانی را از جمله فلسطینی‌ها، عرب‌ها، یهودیان و مسلمانان ـ گرد هم آورده‌اند تا بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که تجمع و تظاهرات اخیر دانشجویان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی شکاف نسل درباره این رژیم را برجسنته‌تر کرده و نشان می‌دهد که جوانان امروز آمریکایی با سیاست‌های سیاستمداران آمریکا همراه نیستند.

بر این اساس، دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از خیزش سراسری دانشجویان آمریکایی و اروپایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی تجمع برگزار کردند.

ماهیت خیزش دانشجویان آمریکایی کاملاً سیاسی است

دانشگاهیان، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، مقاومت مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کُش با شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» تجمع و اقدام پلیس آمریکا در بازداشت و وحشی‌گری علیه دانشجویان و استادان را محکوم کردند.

از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند

مدیر گروه رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در این تجمع که مقابل مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: ماهیت اعتراض دانشگاه‌های اروپا و آمریکا که نشئت گرفته از خیزش دانشگاه کلمبیا است، ماهیتی سیاسی دارد و خواسته دانشگاهیان کاملاً سیاسی است.

حجت‌الاسلام حسین ابوالفضلی عنوان کرد: رسانه‌های غربی در تلاشند ماهیت این حرکت و خیزش دانشجویی و دانشگاهی را حرکت فرهنگی جلوه دهند و آن را به یهودستیزی تعبیر کنند تا ماهیت سیاسی آن که با خواسته‌هایی همچون آتش‌بس فوری در غزه، اقدامات حقوق بشری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و فلسطین آزاد همراه است، ملموس و محسوس نباشد.

از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند

وی با اشاره به تعریف‌های خاص غرب از آزادی به سود منافع خود بیان کرد: امروز در کنار اعتراض استادان، دانشجویان و دانشگاهیان شاهد رفتار وحشیانه پلیس و مراجع امنیتی کشور‌های غربی و آمریکا با استادان و دانشجویان دانشگاه‌های این کشور‌ها هستیم که چگونه آنها با رفتار‌های دوگانه و شعار‌های دروغین دم از آزادی و حقوق بشر می‌زنند.

از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند

به گزارش آنا، قرائت بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در حمایت از خیزش دانشجویان و استادان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و استادان توسط دانشجوی این دانشگاه پایان‌بخش این مراسم بود.

از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند

دانشگاهیان سمنان با حضور در گلزار شهدای گمنام آرمیده در خاک این دانشگاه و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت و بر ضرورت حمایت از استقلال فلسطین، ادامه فعالیت جبهه مقاومت و استکبارستیزی تأکید کردند.

خیزش علیه صهیونیست‌ها از مرزهای محور مقاومت فراتر رفته است

جامعه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، غزه، جنبش بیدارگرانه، استادان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تظاهرات کردند.

از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند

جامعه دانشگاهیان دانشگاه آزاد کاشمر اعم ازدانشجویان، استادان، کارکنان و دانش‌آموزان مدارس سما همصدا با آحاد دانشگاهیان کشور در جوار مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی تجمع کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین، غزه، جنبش بیدارگرانه، استادان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا اعلام کردند.

درپایان این مراسم بیانیه‌ای قرائت شد.

در متن این بیانیه آمده است: محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در فلسطین و غزه عزیز مدت‌هاست که از مرز‌های کشور‌های محور مقاومت فراتر رفته و به‌خصوص در کشور‌هایی که حاکمان‌شان با حمایت آشکار از ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی در غزه، نقطه سیاه دیگری بر عملکرد خود ثبت کرده‌اند، انسان‌های حق‌طلب و آزادی‌خواه به میدان آمده‌اند.

از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند

در این بیانیه مطرح شده است: اینک در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا ازجنایات رژیم منفور صهیونیستی در روز‌های اخیر و با وجود بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با استادان و دانشجویان حامی فلسطین هستیم، تصاویری که به روشنی مؤید رفتار‌های متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشور‌ها نسخه‌ رعایت حقوق
بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه استادان دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند

در این بیانیه تبیین شده است: جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد کاشمر اعم از هیئت رئیسه، استادان، دانشجویان و کارکنان و دانش‌آموزان مدارس سما ضمن حمایت قاطع از جنبش بیدارگرانه دانشگاه‌های آمریکا به‌خصوص استادان و دانشجویان در حمایت از مظلومان غزه، از جوامع دروغین  بین‌الملل و حقوق بشر و رژیم  جنایتکار آمریکا می‌خواهد که فضای مقدس و مستقل دانشگاه را پایمال سیاست‌های تبهکارانه خود قرار ندهد و حداقل ذره‌ای به ادعای دروغین همیشگی‌اش در آزادی بیان و اندیشه قائل باشد و بیش از پیش چهره جنایتکارانه خود را برای جهانیان و مردم خود آمریکا اشکار نسازد و  دست از حمایت‌های بی‌فایده از رژیم رو به افول و نابودی صهیونیستی بردارد، چراکه  زمان نابودی رژیم صهیونیستی و تحقق وعده الهی نزدیک است.

برخورد غیرمنطقی با تحصن‌کنندگان دانشگاه کلمبیا، این حرکت را جهانی کرده است

محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در جمع تجمع‌کنندگان حامی دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا متشکل از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی یزد که در حسینیه شهید صدوقی و کنار معراج شهدای گمنام برگزار شد، گفت: در دوران سابق، استکبار یک تصویر غیرواقعی از خود در بشردوستی به نمایش گذاشته بود، اما رژیم صهیونیستی در جنگ غزه ۳۰ هزار زن و کودک بی‌گناه را کُشت و‌ می‌بینیم که دانشگاه کلمبیا که مرکز تجاری و علمی و نخبگانی آمریکاست در حمایت از مردم مظلوم غزه تحصن می‌کند.

از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند

وی افزود: این تحصن با خشونت عجیبی از طرف نیرو‌های امنیتی آمریکا مواجه می‌شود که چنین حادثه‌ای اگر در کشور‌های دیگر اتفاق افتاده بود، با شدیدترین تحریم‌های آمریکا مواجه می‌شد، این یک بیداری بنیادی و عمیقی است که همین برخورد‌های غیرمنطقی کشور‌های استعمارگر این خیزش انسانی را غیرقابل کنترل کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، مسئولیت دانشگاه را مهم دانست و ادامه داد: ما در دانشگاه وظیفه داریم دستاورد‌های این حرکت عظیم را با کرسی‌ها و
تریبون‌های آزاداندیشی تبیین کرده و در تداوم این بیداری جهانی که می‌تواند ریشه استکبار را از بین ببرد کوشا باشیم.

فلسطین حق دارند در سرزمین مادری آزادانه زندگی کنند

استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی و دانژشجویان آمریکایی و اروپایی تظاهرات کردند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در این تجمع با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز همبستگی عمیق با مردم مظلوم فلسطین و انزجار از جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه، مراتب تقدیر و تشکر خود را از اعتراضات و خیزش دانشجویان و نخبگان آزاده در سراسر آمریکا و اروپا اعلام کردند.

در این بیانیه اضافه شده است: جنایات هولناکی که در غزه در حال وقوع است، بار دیگر چهره کریه و ضدبشری رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد. قتل عام کودکان و زنان بی‌گناه، ویران کردن خانه‌ها و زیرساخت‌ها، و محاصره ظالمانه مردم فلسطین، جنایاتی هستند که هیچ توجیهی برای آنها وجود ندارد.

از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند

در این بیانیه یادآوری شده است: در این میان، فریاد رسای دانشجویان و نخبگان آزاده در سراسر آمریکا و اروپا، امیدی دوباره در دل مردم فلسطین روشن کرد. این
اعتراضات نشان داد که وجدان بیدار بشریت در برابر ظلم و ستم ساکت نخواهد ماند و صدای مظلومان را به گوش جهانیان خواهد رساند.

در این بیانیه تبیین شده است: ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر ضمن اعلام حمایت قاطع خود از مردم فلسطین از همه آزادیخواهان و عدالت‌طلبان
در سراسر جهان می‌خواهیم که صدای خود را در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بلند کنند، همچنین از مجامع بین‌المللی و سازمان‌های حقوق بشری می‌خواهیم که به وظایف خود در قبال مردم فلسطین عمل کرده و برای متوقف کردن جنایات این رژیم خونخوار تلاش کنند.

در این بیانیه تشریح شده است: ما به صراحت اعلام می‌کنیم که رژیم صهیونیستی یک رژیم اشغالگر و جنایتکار است که باید از سرزمین فلسطین اشغالی اخراج شود و مردم فلسطین حق دارند در سرزمین مادری خود آزادانه زندگی کنند و به تعیین سرنوشت خود بپردازند.

در این بیانیه اافزوده شده است: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه باید به طور کامل و بی‌طرفانه مورد بررسی قرار گرفته و عاملان آن به سزای اعمال خود برسند و ما از همه آزادیخواهان و عدالت‌طلبان در سراسر جهان می‌خواهیم با همبستگی و اتحاد خود، پشتیبان مردم مظلوم فلسطین باشند و تا تحقق کامل حقوق آنها از پای ننشینند.

برخورد خشن آمریکا با دانشجویان چهره واقعی این رژیم را نشان داد

دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا تظاهرات کردند.

برخورد خشن آمریکا با دانشجویان چهره واقعی این رژیم را نشان داد

همزمان با تجمع بزرگ دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از مظلومیت مردم ستمدیده فلسطین و نیز خیزش دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با تجمعی، حمایت خود را اعلام کردند.

خیزش جهانی چند روزه اخیر در حمایت همه‌جانبه از مردم ستمدیده فلسطین، نشان‌دهنده تأثیر عملیات طوفان‌الاقصی بر قلب دانشگاه‌های آمریکا و کشور‌های اروپایی و عدم توان رسانه‌های تبلیغاتی غرب برای جلوگیری از بیداری وجدان ملت‌هاست.

برخورد خشن آمریکا با دانشجویان چهره واقعی این رژیم را نشان داد

خیزش دانشجویان درغرب برای حمایت از فلسطین در غرب، بزرگ‌ترین اعتراضات ضداسرائیلی در کشور‌های غربی از زمان پیدایش این رژیم جعلی و نویدبخش تولد دوباره جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا علیه رژیم منحوس و کودک‌کُش صهیونیستی است.

در این راستا دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با تجمع در این دانشگاه حمایت از حرکت ظلم‌ستیزانه دانشجویان آزادیخواه دانشگاه‌های آمریکا و اروپایی را اعلام و نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی در غزه را به شدت محکوم کردند.

برخورد خشن آمریکا با دانشجویان چهره واقعی این رژیم را نشان داد

مدرس گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در این تجمع بیداری اسلامی جامعه دانشگاهی در غرب را ناشی از خون‌های به ناحق ریخته زنان و کودکان بی‌گناهی دانست که به صورت دسته‌جمعی زیر بمباران‌های رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در خاک و خون غلطیده‌اند.

حجت‌الاسلام حسن حق‌شناس متذکر شد: وجه تمایز این اعلام حمایت‌ها نسبت به قبل این است که استادان و دانشجویان حمایت‌کننده از یک گروه و نژاد خاص نبوده و حتی از یک دین و مذهب و گرایش نیز‌ نیستند.

برخورد خشن آمریکا با دانشجویان چهره واقعی این رژیم را نشان داد

وی تبیین کرد: مسیحیان، مسلمانان و یهودیان همه در برابر نسل‌کُشی رژیم منحوس صهیونیستی پا به میدان گذاشته‌اند و امروزه جلوگیری از تجاوز صهیونیست‌ها جزء دغدغه‌های انسانی و سیاسی اجتماعی ملت‌ها به‌خصوص دانشگاهیان است.

مدرس گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر تأکید کرد: امروز آمریکا که سرمدار دموکراسی و حقوق بشر و آزادی بیان است به شدت این تجمع حمایتی را منکوب می‌کند، این است چهره واقعی مدافعان آزادی.

به گزارش آنا، این تجمع با سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» تجمع‌کنندگان پایان یافت.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد آباده در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا

امروز دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده همزمان با سراسر کشور در اعلام همبستگی با دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین تجمع کردند.

برخورد خشن آمریکا با دانشجویان چهره واقعی این رژیم را نشان داد

کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده همزمان با سراسر کشور در اعلام همبستگی با دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی و حمایت از مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین تجمع کردند.

برخورد خشن آمریکا با دانشجویان چهره واقعی این رژیم را نشان داد

این تجمع امروز مقابل ساختمان آموزشی امام صادق(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده شکل گرفت و در این تجمع دانشجویان شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» «مرگ بر آمریکا» و «الله اکبر» سردادند.

پیام روشن اعتراض دانشجویی در اروپا و آمریکا برای جنبش‌های دانشجویی

دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در حمایت از خیزش دانشگاهیان آزادیخواه کشور‌های اروپایی و آمریکایی که به حمایت از مردم مظلوم فلسطین برخاسته‌اند تجمع و اعلام همبستگی کردند.

دانشگاهیان این دانشگاه همراه و همزمان با مردم آزادیخواه جهان با برگزاری تجمع به حمایت از استادان و دانشجویان کشور‌های اروپایی و آمریکایی حامی فلسطین پرداختند.

برخورد خشن آمریکا با دانشجویان چهره واقعی این رژیم را نشان داد

در پایان این تجمع بسیج اساتید، کارکنان، دانشجویان و دفتر هم‌اندیشی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: نهاد دانشگاه همواره محلی برای عدالتخواهی و آزاداندیشی در مسائل ملی و جهان بوده است، آمریکا از یک سو شعار آزادیخواهی و آزادی بیان می‌دهد و از سویی دیگر در اقدامی بی‌سابقه اقدام به هجوم به محوطه دانشگاه و کلاس‌های درس می‌‌کند، حضور نظامیان در دانشگاه و اخراج و دستگیری استادان و دانشجویان در محیط آموزشی اقدامی خلاف قوانین آموزشی در جهان است.

برخورد خشن آمریکا با دانشجویان چهره واقعی این رژیم را نشان داد

در این بیانیه اضافه شده است: اکنون که دانشجویان در آمریکا و اروپا، اراده خود برای ایستادگی در برابر ظلمت و سیاهی را فریاد می‌زنند و با وجود مقابله گسترده پلیس و دستگاه‌های امنیتی، نه‌تنها از مسیر خود منحرف نشده، بلکه اعتراضات را گسترده‌تر کرده‌اند، به آنها پیام می‌دهیم که ما در ایران تجربه مقابله با جور را در دوران ستمشاهی داریم، دانشجویان، جوانان، استادان و فرهیختگان بسیاری در کشورمان هزینه داده‌اند تا نهضت به رهبری پیر روشن ضمیر انقلاب اسامی ایران به نتیجه برسد.

برخورد خشن آمریکا با دانشجویان چهره واقعی این رژیم را نشان داد

در این بیانیه مطرح شده است: جنبش دانشجویی حاضر در آمریکا ظرفیت جهانی شدن را دارد و حتماً آرمان‌های انقلاب اسلامی نقش الهام‌بخشی در همه‌گیر شدن این جنبش دانشجویی داشته و دانشگاه‌های ایران و جهان اسلام می‌توانند همصدا با آنها جنبش جهانی دانشجویی برای قطع ریشه صهیونیسم که همه قواعد بین‌المللی و انسانی را زیر پا گذاشته برپا کنند.

در ادامه این بیانیه افزوده شده است: موج اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی، پیام روشنی برای جنبش‌های دانشجویی در کشور‌های اسلامی دارد تا به این موج جهانی پیوسته و ضمن افشای ماهیت مزدورانه و سازشکارانه حُکّام خائن و نیز افشای جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی، آرامش‌کشنده در دانشگاه‌های کشور‌های اسلامی را درهم شکسته و به سهم خود خواب راحت را از چشم قاتلان کودکان غزه و حامیان آنها بربایند.

برخورد خشن آمریکا با دانشجویان چهره واقعی این رژیم را نشان داد

در این بیانیه تشریح شده است: ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسامی استان اردبیل همگام با دانشجویان این دانشگاه‌ها ضمن محکومیت خفقان ایجاد شده درفضای دانشگاه‌های آمریکا و تحمیل خشونت و ارعاب به ساحت مقدس دانشگاه، به تمامی استادان و دانشجویان کشور‌های غربی اطمینان می‌دهیم در این جنبش عظیم پشتیبان آنها بوده و در تبیین ارزش این جنبش در انزوای بیشتر رژیم جعلی صهیونیستی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با تجمع در گلزار شهدای گمنام بندرعباس حمایت خود را از دانشجویان  و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین اعلام کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این  تجمع، حرکت مزبوحانه رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین و همچنین برخورد پلیس آمریکا و اروپا با دانشجویان معترض حامی فلسطینیان را به شدت محکوم کرد و گفت: آنان که در ظاهر شعار حقوق بشر سر می‌دهند با حرکت‌های ضد انسانی و ضد بشری از ظلم و ستم حمایت می‌کنند و در این وانفسا از هیچ ستم و زوری علیه دانشجویان حامی فلسطین نیز کوتاه نمی‌آیند و در عمل، خباثت و ضد بشر بودن رفتار و حرکات خود را به نمایش می‌گذارند.

محمدحسین رنجبر با بیان اینکه ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است و بیداری مظلومان جهان امان را از دولتمردان استکبار و حامیان آنان در منطقه گرفته و آنان را در آینده‌ای نزدیک مجبور به تسلیم خواهد کرد، افزود: امروز بیداری جهان اسلام به پشتوانه انقلاب اسلامی و رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) موجب گسترده شدن  و بیداری سایر ملل و ادیان نیز شده و نشان می‌دهد که وعده الهی در تحقق نابودی ظلم و ستم به‌زودی به وقوع خواهد پیوست.

برخورد خشن آمریکا با دانشجویان چهره واقعی این رژیم را نشان داد

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان هم در این تجمع اعتراضی ضمن محکومیت حرکت نابخردانه پلیس آمریکا و اروپا گفت: امروز مبارزه علیه ظلم و ستم به‌عنوان یک نقطه مشترک مظلومان جهان به اوج رسیده و نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر برداشته و موجب رسوایی آنان شده و نشان داده دیر یا زود، حق بر باطل پیروز است.

حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد با تأکید بر اینکه هیمنه پوشالی دشمن در عملیات «وعده صادق» به وضوح در هم شکست و نشان داد ایران اسلامی به پشتوانه مردم و مسلمانان جهان به یک قدرت فراگیر و بزرگ مبدل شده، افزود: عملیات «وعده صادق» گوشه کوچکی از قدرت نظامی ایران اسلامی به‌عنوان پرچمدار مبارزه با ظلم و ستم بود که در یک حرکت هماهنگ و اقتدارگرایانه دشمن را به پستی و زبونی کشاند و اثبات کرد امروز اتحاد مردم مظلوم جهان با ایران اسلامی می‌تواند به نابودی اسرائیل ختم شود.

وی ابراز امیدواری کرد که به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی در منطقه خواهیم بود و این وعده صادق خداوند بوده که توسط جوانان و غیورمردان مسلمان و سایر ادیان الهی  در حال عملیاتی و اجرایی شدن است.

این مراسم با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» ادامه یافت و در پایان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با حضور در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه با قرائت بیانیه پایانی ضمن محکومیت حرکات ضد انسانی پلیس آمریکا و اروپا؛ حمایت قاطع خود را از دانشجویان این مناطق در حمایت از مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین اعلام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته