دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در هفتۀ سرا‌های دانشجویی؛

جشنواره فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران برگزار می‌شود

جشنواره فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران برگزار می‌شود
در هفته سرا‌های دانشجویی، آیین دومین جشنواره فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران با شعار «زندگی خوابگاهی؛ تمرین مشارکت گروهی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی» برگزار می‌شود.
کد خبر : 911017

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین جشنوارۀ فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران از ۲۴ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجتمع‌های خوابگاهی شهید چمران، فاطمیه و کوی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

ادارۀ کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران، با هدف تقویت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در خوابگاه‌های دانشجویی و تجلیل و قدرشناسی از فعالان فرهنگی و آثار برجستۀ فرهنگی خلق‌شده توسط دانشجویان خوابگاهی و ترغیب آنها به مشارکت جدی‌تر در حوزۀ فرهنگی و اجتماعی، این جشنواره را طراحی کرد که فراخوان دومین دورۀ آن از دی‌ماه ۱۴۰۲ در دو قسمت رقابتی و نمایشگاهی منتشر شد.

دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت داشتند تا آثار خود در ۱۰ بخش شامل ایده‌های خلاقانه، صنایع دستی، هنر‌های تجسمی، هنر‌های دیجیتال، ادبی، عکس، موسیقی تک‌نوازی و گروه‌نوازی، فیلم و تئاتر در محور‌های مرتبط با زندگی خوابگاهی را به سامانۀ kooyfestival.ut.ac.ir ارسال کنند. بعد از اتمام فرصت ارسال آثار بررسی آنها شروع شد و در آیین جشنواره از منتخبان تقدیر خواهد شد.

همزمان با هفتۀ سرا‌های دانشجویی، بخش نمایشگاهی و رویداد‌های متنوع فرهنگی و هنری این جشنواره از روز دوشنبه ۲۴ تا جمعه ۲۸ اردیبهشت در مجتمع‌های خوابگاهی شهید چمران، فاطمیه و کوی دانشگاه تهران برگزار می‌شود. همچنین در ۲۸ اردیبهشت ساعت ۲۰-۲۱:۳۰ در آیین اختتامیۀ این جشنواره در تالار جوان مجتمع خوابگاهی شهید چمران و تالار اندیشه کوی دانشگاه تهران از منتخبان جشنواره تقدیر خواهد شد.

گفتنی است برنامه‌های جشنواره در سامانۀ kooyfestival.ut.ac.ir برای آگاهی دانشجویان خوابگاهی درج خواهد شد.

جشنواره فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران برگزار می‌شود

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته